gumussst kızlar bebeğim ilk defa bugün gümdüz 12den beri iki saatte bir uyanıp emip geri uyudu hiç uyanık kalmadı diyebilirim ateşi yok altınıda normal her zamanki gibi pisletti kakada çişte normal, bu kadar uyuması normal mi
sudenaz0 gumussst yani benim bebeğim de hep öyleydi gazı hiç olmadığı için o yüzden bana normal geldi sonuçta uyuyarak büyüyor kuzucuklar🙂↔️🫠😍
mehtaptiryaki Normal normal benım bebegimin de öyle atakları oluyor dun ful uyudu bugun gözler sabahlıcam dıye bakınıyor
-sevimlipolyanna- Bana böyle bir şey hiç nasip olmadı… Çok isterdim fakat doğdundan beri uykuyu asla sevmiyorum iki sene oldu uykusuzlukdan psikolojim bozuldu. O yüzden bu günlrirniz tadını çıkarın