Canlarım selamlar iyi geceler 15 aylık kızım var 1 yaşındayken çok iştahsız olmasından dolayı kontrole götürmüştük kan aldılar demir eksikliği var denildi tekrar demir ilacına başladık biraz düzelir gibi oldu şuan yine aynı demir ilacını hala kullandığım halde dişte çıkartmıyor neden oluyo bu iştahsızlık ne yapmam gerekiyo 10 kg 82 cm iyimi boyu kilosu gören herkez çok zayıflamış çok zayıflamış diyo gel gelelim çocuğun istahsızlıgını sürekli hareketli olduğunu yerinde durmadıgını belli zamandan sonra boya vereceğini söylediğim halde mobing yapmaktan da geri kalmıyorlar 😓