berrinbora prp2727 her bebek bir olmuyor doktor normal dediyse sorun yapmayın benim bebeim anne karnında kilo çok almadı 2.500 doğdu boyuda 49 cm di minyon bebek halen daha minyon şu an 11.5 aylık 8.5 kg boyu da yanlış hatırlamıyorsam 65 falan sanırım sağlık problemi yok gayet normal şekilde ilerliyor doğum kilosuna göre
sinem240_ prp2727 benimki de 4 ay kontrolünde 64 çıktı sanki bana da kısa geldi doktor demedi ama erkek bebek benimki 8 kilo kilosu iyi de boyu biraz kısa
sarikavun prp2727 bazen olcum de tam dogru yapilamayabiliyo saglikliysa guzel kilo aliuosa doktorunuz da normal diyosa normaldir. Benim bebisimin de arada bi ay boyu uzamadi gorunuyo 3yada 4 ay kontolunde bi sonraki ay 4.5 santim uzamis gorunuyo takip cizelgesinde buyuk ihtimal onceki ay yanlis olcum yapildi. Cok takip uzmeyin kendinizi
AtesPerisi Benim kızım 4 aylık boyu 62 cm kilo 5700 gram fazla kilo almamış ama gayet iyi dedi doktorumuz bide dişler geliyor dedi sürekli ağlıyor emerken de ağlıyor salya çok akıyor dişlerini kaşıyor devamlı o yüzden fazla emmek istemiyor