Alpimkalbimm ayy sutunuz yok vs konularına hiç girmeyin kendinizi de üzmeyin ben de 1 ay emzirdim o da yarım yamalak aşırı kafaya taktım birgun evde emzirmeye çalışırken bayıldım vs doktor gez ilaç kullan derken bıraktım.emzirmeyi aşırı stres yaptım çok müdahale eden oldu bir sürü şey ve soğudum sanırım yapamadım beceremedim kolikti bir de ne zaman o stresi attım duzeldik mamayla çok da sağlıkla büyüdü şükür