Kızlar anne olduktan sonra size de sürekli kötü senaryolar oluyor mu içim hiç rahat değil sürekli başına bir şey gelecek hastalanacak diye insanlardan kaçırıyorum kimse ellesin dokunsun öpsün istemiyorum . Eşim 15 günlüğüne iş için gidiyor ailemin yanına gideceğim farklı ilçedeler yeğenlerim ablamlar herkes çok seviyor oğlumu bu çok güzel bir şey ama gel gelelim ilk okula gidiyor çoğusu hastalanıyor biliyorsunuz okul başladı hastalık sezonu başladı şimdide içim içimi yiyor ya çocuğum hastalanırsa diye ne yapmalıyım .tabiki hastalanacak çocuk bu ama çok zor geçiyor idaha 1 ay oldu hastalık geçeli tekrar olmasından korkuyorum . Bir de onu yanımdan ayırınca sanki bensiz başıma bir şey gelecek gibi oluyorum halbuki annem ablama bırakıyorum size de oluyor mu