Oğlum 6 yaşında gündüzleri yanımdan ayrılmıyor hep benim yanımda yakınımda ayrı bir odaya geçsem hemen kontrol ediyor yazın zar zor alıştırmıştık eşimle hatta gelmıyordu çağırdığımızda şimdi yıne aynı oldu asla gönderemiyoruz kapımızın önündeki parka bile.. bizim yanımızdan bile 5 6 ay önce ayrıldı gece bile yanımıza geliyordu kardeşininin beşiğini onun odasına koyduk artık ondan güç alarak gelmiyor yanımıza ama gündüz yıne aynı herseyden korkuyor kapı tıkladın koşa koşa yanıma geliyor bizden asla ayrılmıyor 2 ay kadar yazın gitti sadece o da hergün değil yıne aynı oldu yardımcı olur musunuz kızlar yaşayan var mı bu durumu ne yapmam gerekiyor pedagoga gitsem çözülecek birsey mi yabancılarla asla konuşmuyor doktorla da konuşmaz diye düşünüyorum