bitutamanne 1,5 yaşında eliyle her şeyi yiyor ama çatal kaşık kullanımında zorlanıyor sizde durumlar ne?
ezgiii12490 bitutamanne zorlanıyor derken tutamiyorm ne yönden zorlanma zaten biz gibi yiyemez daha döke saça yer
bitutamanne ezgiii12490 kaşığı ağzına götürene kadar dökülüyor sinirlenip eliyle yemeye devam ediyor 😂