saribez Oğlumun ferritin değeri düşük çıktı ferro sanol şurup kullanmaya başladık fakat yeni başlamamıza ve her şurup sonrası su içmesine dişini fırçalamamıza rağmen dişlerde kararma başlamış üzüldüm ya doktor kararma olursa sidefere geçeriz demişti peki sidefer damla da aynı görevi görür mü baştan onu kullansaydık demir deposu dolar mı
GezginPaNDa saribez bizimde başımıza geldi . Eşim pamuğa karbonat dukup çocuğun dişlerini ovdu, kararmalar geçti
ayisit saribez ferro sanol şurup kızımın dişlerinde sarı leke bıraktı geçmiyor maalesef, demir depolarının dolmasını istiyorsanız demir takviyesi tek başına yeterli değil gün aşırı kırmızı et yedirin, etin yanında yoğurt ayran vermeyin.
livanurvealpinannesi61 saribez değeri düşük ise sidefer etki etmez maalesef ayrıca sidefer de leke kararma yapıyor
Zeytin-gozz1 GezginPaNDa 4 yaşında ki kizimda da çok fazla kararma var bu yöntemle geçermi acaba denemek istiyorum
ayisit livanurvealpinannesi61 b12 takviyesiz zor yükselir, yediğimiz her besin tamamen vitamin olarak vücuda girmez o yüzden takviyeler mevcut.
GezginPaNDa Zeytin-gozz1 eşim cok üzüldü . İlla denicem birsey kaybetmeyiz dedi . İyi ki de yapmış. Geçirdi. Deneyin bir şey kaybetmezsiniz
Zeytin-gozz1 -sevimlipolyanna- 1 ay sonra tekrar mı kan verdiniz? O kadar zor ki çocuklardan kan aldırmak 😕
Zeytin-gozz1 GezginPaNDa tam olarak nasıl yapıyorsunuz pamuğu ıslatıp karbonata mi bulayarak ovuyorsunuz? Ve ne sıklıkla uyguladiniz ? İnşallah sizin yöntemle geçirebiliriz ya
Mryasmin Bizde aynı durumdayiz . Doktor bana sideferin içindeki demir oranının Ferro sanoldan daha az olduğunu ve sideferinde kararma veya sararma yapacağını söyledi. Oğlum 2 buçuk yaşında aynı zamanda iştahsız bir bebek demir eksikliğinden kaynaklı olabilir dedi doktor hani et balık bakliyat yediremiyorum demiri de aşırı zor iciriyorum.
-sevimlipolyanna- Zeytin-gozz1 ayy evet ya tabi ki tekrar kan alarak baktılar sonuçlara. İlkinde kolay alındı ama ikinci de iğneyi görünce ağlamaya başladı. Şükür bütün değerleri yükselmişte artık gerek kalmadı bir daha kan vermeye
Zeytin-gozz1 -sevimlipolyanna- çok şükür ya. Umarım bizim değerlerde en kısa zamanda normale döner artik
Zeytin-gozz1 GezginPaNDa aaa bizde Bayadır var ve fircalamayla geçmedi. Yinede denicem inşallah faydası olur