tunabebekh Benim bebeğim 3 aylık şu an. Alerji mamasına yeni başladık. 1 kutu 3-4 gün yetiyor. Doktor kutu sayı olarak bize bi şey önermedi, 2 hafta kullanın etki etmezse, Pregomine geçersiniz dedi. 4 ay tamamlandığında ise mutlaka ek gıdaya geçmeği önerdi. Mamayla beslenen bebekler 4, anne sütü ile beslenenler 6 aydan itibaren ek gıdaya geçe bilirmiş.