Tgba 6aylık aşimizi olduk sali günü ve bugün cuma ateşi var hala 36.9 sizlerde de oldumu? üşüttüm mü diye düşünüyorum
Kumru_ Tgba geçen gün 4.ay aşısında oğlum böyle oldu. o gece bişey yapmadim ertesi gün geçmeyince bir çay kaşığı şurup verdim
Kumru_ Tgba inan ki ben mahvoldum iki gün boyunca kucağımdan inmedi hep ağladı bugün biraz daha iyi çok şükür
Ozge_AyazEfee Tgba en ufak ateşte ilaç verirseniz işiniz zor. Üstelik bebeğinizin bağışıklığının güçlenmesi için, vücudunun mikroplar savaşması gerekiyor. 37,8 olursa üstünü hafifletin, 38,3 olursa o zaman 1 çay kaşığı calpol verebilirsiniz. 36,9 ateş değildir.
Tgba Kartopu06 evet okadar ateş degil ama normalde 36.6 olutdu ateşi var yani azıcıkta olsa igneden mi die sormak istedim