atarepla sonradan çıkardim zaten bizim evimiz kömür kaloriferli kazancı akşam 6 da yakıyor bidaha yakmıyor gece 3 den sonra da ev çok soğuk oluyo biz direk kalın yorganı getiriyoruz o yüzden giydiriyodum öyle dün gece alarm kürdüm uyandım baktım vücudu üşümüş tekrardan giydirip yatirdim