a99 Gidebilirsiniz, ama bebeğiniz huysuzsa zor olucak. Ben seyahete gitdiyim zaman bir kaç tane biberon yanıma alıyorum (biberon temizlemek zor, onun için sayca fazla yanımda bulunması daha iyi) içine toz mama koyuyorum, bi de termosda sıcak su, ek olarak da cam şişede önceden kaynatılmış soğumuş su götürüyorum. Ne zama gerekirse karıştırıp mama hazırlıyorum. Ama uçakta bebeğe mama hazırlamak konusunda yardımcı oluyorlar, uçak kısmı kolay, zaten en zoru uçağa kadarki mesafe ve havaalanında bekleme.