ummukerem Dişi çok zorluyor çok ağlıyor doktor kilo başı doz söyledi unuttum 9 kilo bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? 7 aylık 7 saattir uyuyamıyo😥
ummukerem nuranca inşallah kolayca çıksın rahatlasın😭 çok çaresiz kalıyor insan beni cimcikliyo emerken ağrıdan süt istemiyo inliyo 😥
ummukerem mamacitaa_ çok teşekkür ederim canım inşallah uyur güzelce çok sersemledi ona da huysuz ağrıya da
myangelson ummukerem 8 buçuk kilo oğluma doktor 4-5cc arası verebilirsin demişti. Ama çok çok zorda kalırsan hiçbir şey ise yaramazsa o kadar ver bu kilosuna göre en yüksek dozu dedi
ummukerem myangelson diş için dedi değil mi canım bunu? Son çare biliyorum ama zorda kaldığım içinn soruyorum zaten
myangelson ummukerem aynen canım diş icindi. Valla bende bir kaç kere vermiştim hiç susturamayinca. Daha sonra rahatlayıp uyuyordu
Minel-inannesi ummukerem ben içirmekten ziyade çok zorlu zamanlarda parmak ucuyda diş etlerine sürüyodum daha çok rahatlıyodu.
Minel-inannesi ummukerem evet bana da eczanede tanıştığım bi anne önermişti bi denemekten zarar gelmez demiştim iyi gelmişti. Belki size de iyi gelir😊
gizematadeniz ummukerem calpol ise kilo bölü 2. Ama diş için daha az verebilirsiniz. 9 kg ya 4.5 cc verebilirsiniz ateşlendiginfe ama diş icin 3 cc gibi de yeter