alinmom 3 4 aylık çocuğa tw açıp "tw yi takip ediyo ekrandan nasıl kurtarabilirim"diyenler.
Aşı karşıtı olanlar ve 18.ay aşısını otizm’e bağlayanlar.
Ekranı verip,çocuguyla hiç ilgilenmeyip 1 ve 2.yaşında çocuğum konuşmuyor diye dertlenenler.
Elinde imkanı,mesleği var iken fiziksel veya pskolojik şiddeti kabullenip asla ayrılmayan ve çare arayanlar.
Bilinçli cevaplara like yapıp, saçma önerilere cevap verenler😀
Sabır sınamaya geliyorlar yada insanın aklıyla dalga geçiyorlar diye düşünüyorum.🤷♀️