Herkese merhaba
Oğlum 7 buçuk aylık suyu seviyor içiyor ama her içişinde tıkanıyor boğazında kalıyor.
Phılıps alıştırma bardağını denedik çok zorlandı akışı çok fazla
Şuan normal lansinoh biberonda veriyorum ondada tıkanıyor kontrol edemiyor nefesini
Munchkin pipetli suluğunu aldım belki daha kolay içebilir diye..
Sizlerdede oldu mu bu sorun nasıl bir çözüm öneriniz var