AselimmmDurum Ceylinnaa kayısı hoşafı bana iyi gelmişti ameliyattan bir kaç saat sonra çıkarmıştım gazımı
Urunzeynep Ceylinnaa bende çıkaramamıştım beni hastaneden çıkartmadılar gazimi çıkarana kadar rezene içmiştim 2 3 saat sonra çıkmıştı
Eslina-20 Ceylinnaa bana şurup vermislerdi hastanede duphalac ismi hastaneden Çıkarkende yazmıştı doktorum evdede kullandım
bossbabysmom Ceylinnaa dun olmussan normaldr gazın olması.. bende 4 5 gün sürmştu ağrdan dolyı kolay da çıkartamıyirsun..
Aysnr-dvran-efe Sakız çiğne. Doktor tavsiyesi❤️ Ben hemen çıkarmıştım her sezeryan olana da sakız vermiştim dualarını çok aldım 🧚🏼♀️
Ceylinnaa Aysnr-dvran-efe ameliyathanede üşümüşüm galiba karnim şiş hala sürekli gazım var gibi sanki
Aysnr-dvran-efe Ceylinnaa Normal falım sakız al bir dene canım. Çıkaramayan herkes çıkarmıştı sakızla ben dahil
snil Komposto yaptırın bol bol için çok iyi geliyor. Kayısı, kuru dut, elma vs ne varsa koydurun içine