Benim oğlumun kafası yukarıya doğru sivriydi baya kafaya takıyordum sonra doktora götürdüm doktor dedi ki dışarıda kaç tane insanın kafası yamuk yumuk hiç yamuk kafalı biri gördün mü dedi mutlaka düzelecek o kendi dönmeye başlayınca istediği yöne yönelecek merak etme dedi ben yinede elimden geleni yapmak için kafa yastığı var e bebekte düzelmesi için ondan almıştım ama şu an 2 yaşında sanki o bebek gitti başka bebek var gibi düzeldi çok şükür sizinkide düzelir hiç kafaya takmayın sağlığı yerinde olsun maşallah çok tatlı kafası da