Sonsuz18 Kızlar mağazada denedim sizce nasıl duruyor siyah olunca tereddütte kaldım aslında çok toz tutar mı acaba bazı kumaşlar öyle daha önce aldınız mı Bu markayı
mamaisqueen Sonsuz18 lcw den alışveriş yapıyorum trençlerine de baktım bu sene kaliteli görünüyorlardı baya. Trenç kumaşı toz tutmaz lekeyi bile ıslak mendille silseniz çıkar. Bence alın
Sonsuz18 talhamamy öyle mi modeli çok beğendim ztn pazarium diye bir siteden hep toz tutuyor yorumları vardı o markanın trençleri lcw da mı öyle diye merak ettim
mamacitaa_ Sonsuz18 evet öyle oluyor ben beğendim valla. Bi bakarım burda var mı. Krem var bende aynı böyle bu uzunlukta herseyle olmuyor siyah iyidir
alparslanmomms Sonsuz18 bende daha çok kahve krem giyinirim özellikle kışın . Daha kolay kombinleniyo . Siyah daha zor bence . Direkt kombini kesiyo net bi şekilde . Daha sınırlı kombinleniyo siyah .O yüzden özellikle trençkotta tercihim asla siyah olmaz
forumgurmesi Basit duruyor siyah. Size asker yeşili tonu daha çok yakışır. Lcw de görmüştüm geçen çok güzeldi.
Sonsuz18 mamacitaa_ online da link atabilirim bulamazsanız Evet ben de daha uzunluğu sevmiyorum Bu boy güzel teşekkürler
Sonsuz18 mamacitaa_ 165 boy kilo 64 36 tam oldu krem rengi almıştım kolları uzundu Terzi de yaptırdım ama bunun Kolları da iyi