Mira-Lamia Merhaba kizlar, Kizim 3 ay 18 gunluk eskiden hic boyle olmuyordu, 1 haftadir ozellikle oglenleri basliyor aksama kadar emerken aglama krizine giriyor,boyle kipkirmizi oluyor.Geceler ve sabahlar emerken olmuyor.Hic basina gelen var mi?
Portakalcicegi Mira-Lamia benim kızda iki ay uğraştırdı sürekli ağlıyodu doktora götürdüm bişeyi yok dedi ama ayakta pışpışlayarak emzirince sıkıntı yoktu ne zaman otursam ağlamaya başlıyordu emmiyodu oyyy çok zordu o dönem sende çabucak atlatırsın inş
Purple13 Mira-Lamia 77 günlüğüz 45 günlükten başladı emmek istemiyor zorla emziriyorum oda 5 dk ayakta gezinerek mırıldanarak. Birde uykulu zamanlarında emiyor. Az kilo alıyoruz😕 geçiçi bir dönem diyorum ama bakalım 🙏🏻
Haticetarhn Mira-Lamia bizimde oluyor arada sebebi ise gaz oluyor gazdan dolayı kucağımda yatıp ememiyor bazen bende yatarak emziriyorum tıpışlıyprum önce sırtını gazını çıkarırsa rahat emiyor çıkarmazsa yatarak emzirip tekrar kucağıma alıp gaz çıkartıyorum onunla birlikte bir önceki gazıda çıkıyor bazen
Mira-Lamia Haticetarhn Sanki eskisi gibi gazi yok ama anlamis degilim neden boyle yaptigini.Belki atak donemindedir.Insallah atlatiriz 🙏