2.5 yaşında oğlum var uzun zamandır fırçalama alışkanlığı kazandırmaya çalışıyorum ama nafile başarılı olamıyorum. Yanında bende fiecaliyorum bununla ilgili video izletiyorum bana mjsin demiyor .Aşırı inatçı bir çocuk. İlk defa fircalayirken macun sürmek gibi bir hata yaptım sürekli macunu emmek istiyor zar zor dişine bir iki kere sürüp bana geri veriyor. Dişleri kararmaya ve sararmaya başladı. Siyah siyah lekeler var .Dış doktora götürmeyi düşünüyorum bu aralar .Dişini fircalamayan çocuklar için bir jel varmis ayrıntısını tam bilmiyorum kullanan ve faydasını gören var mı?