Rumeysa34 merhaba mesajınızı yeni gördüm prolaktin dışında tüm kan değerlerim normaldi. Prolaktin ise hiçbir zaman çok yüksek olmadı. Son üç prolaktin değerim 49, 45 ve 44 idi. Ancak yinede 3 cm boyutunda dev adenom vardı. Hormon üretmeyen non-fonksiyonel bir adenomdu. 2 ay önce ameliyat oldum. Başarılı bir ameliyat gerçirdim çok şükür. Şu an için hormon değerlerimin tamamı yerinde. Ancak düzenli kontrollere devam edeceğim.