Wala bende deprosyandaym sandımda yaşadığm duyguları çogu anne yaşayınca rahatladım. Uyandığımda yaşasan çocuğum var yuppy demedik, hii bebğin var nasıl bakıcaksın ya açsa ya hastalanırsa ya bakamassam die yedim kendimi, 10 yıl düşübmedik biZ senin neyine çocuk dedim kendime ilk haftalar zordu gerçekten, hep endişe korkuyla geçti günler, şimdi 3 aylık olduk bu duygular yok olmadı ama azaldı bende alışmaya başladım artk yalnız değilsiniz