minikfasulyemm Oğlum 7 aylık kışlık mont olarak ne almalıyım bilemedim seçeneklerde peluş tulum astronot tulum peluş mont var hangisi daha kullanışlı oluyor
Sulee_ minikfasulyemm yürüyene kadar astronot tulum kullandım yürüdükten sonra normal şişme mont kullanmaya başladım arada peluş kaban giyiyor hangisini seçerse kendi ruh haline bagli ama yürüyene kadar tulum iyi oluyor bacaklarida usumuyor
Pamukhanim_ minikfasulyemm yürüyene kadar astronot mont geçen yıl böyleydi bu yıl yürüyor normal mont kullanıyoruz
alpmila minikfasulyemm ben peluş aldım 6 7 aylıkken bir sorun yaşamadım içine de orta kalınlıkta kıyafetler giydirdim