fatmaa37demir Japonummm corap uyurken hiçbir zaman önerilmiyor ama ben giydiriyorum vallahi uyku tutumunun altına da ayakları buz gibi oluyor çünkü
canmanayvesuyu Japonummm ayakları sıkıp uzun vadede dolaşım sorunlarına neden olabileceği içinmiş canım. Başta ben de giydiriyordum ama sonra baktım giydirmediğimde de ayakları sıcacık oluyor bıraktım
asya343 Japonummm Tulum ayaklıysa girdirmiyorum ama ayaksızsa giydiriyorum çünkü buz gibi oluyo ayakları
annelife Japonummm gaz olmasından korktuğum için giydiriyorum çünkü benim de ayağım üşüyor gece oradan tahmin ederek içim rahat etmiyor