3 yaş 3 aylık oğlum aşırı derece de inatlaşması var herşeye inatlaşıyor herşeye bu benim diyor sürekli ağlıyor hayır diyorum bi konu hakkında asla kabul etmiyor istediği bir şey illaki olacak çok inatlaşıyor hayır dedikçe aynı şeyi sürekli tekrarlar oluyor hiç susmadan yani bu bir dönem mi bilmiyorum ama bitmiş durumdayım üstelik 5 aylık hamileyim çok zorlanıyorum çocuklarla oynuyor çocuklar evine gitsin başlıyor çocuklarla oynucam diye ağlamaya ne dersem ne yaparsam yapayım anlamıyor çatlayana kadar ağlıyor bugün sabahtan akşama kadar ağlıyordu herşeye o benim diyor sürekli bir inatlaşma bu durumu yaşayan var mı ne zaman geçer ben bitmiş durumdayım 🥲😓