aysun2828 Merhaba Giresun ada hastanesinde veya ordu dr Ebubekir de sünnet yaptıran oldumu 3 aylık oglum
ozlemboran aysun2828 ebubekire ikizlerimi yaptırdım eli biraz ağır ama çok güzel ve dikkatli yapıyor yapım aşaması boyunca dua okuyor
banumzrak aysun2828 bende ordudayım ve oğlum 2 aylık sünnet yaptırmak istiyorum. Ve nasıl olcak kime gideyim bilemiyorum
seval61 aysun2828 bende giresunda 6 aylikken yaptirdim özele falan gitmedim ilhan devlet hastanesinde üroloji doktoru burhan özdemir beye yaptirdim cokkkk memnun kaldim özele okadar para yatirmaniza gerek yok bence yinede sizin karariniz
UykuPerisi_ seval61 Bende Burhan beye yaptırdım çok memnun kaldım gerçekten :) ne zaman yaptırdınız siz
seval61 aysun2828 dikişli oldu hic bir sorunda yasamadim zaten krem veriyor kullanmak icin dikisler ve sargi bezi kendiliginden dusuyor