denizzzzpyrz Doğum yaptıktan 3 ay sonra acaip bir şeklinde saçım dökülmeye başladı. Çok korktum araştırdım hormonlardan dolayıymış bebeğim 2 gün sonra 6 aylık olucak ama hala devam ediyor saç dökülmesi kafamda saç kalmadı çok az kaldı saçım, zaten ince telli bir saça sahibim bu durum beni çok üzüyor, siz ne yaptınız ne kullandınız da durdurdunuz
tarana19 denizzzzpyrz Ben şampuan olarak Reshell kullandım, saç bakım olarak da Ceel biberiye yağı ve suyu, çok etkili oldular.
aslananne27 denizzzzpyrz bebeğim 6 aylık benımde acayip sac dökülmem var cektıkce gelıyor yanı sabaha kadar çeksem sac kalmayacak kafamda bugün randevu aldım haftaya Salı doktora gidecem
buseie denizzzzpyrz valla oğlum bir yaşında tam hala saçım dökülüyor bir kaç tane şampuan aldım dökülme için etkisini göremedim benimde saçım çok ince bide az şimdi tamamen seyreldi bakım falan yapmaya çalışıyorum ama düzenli değil ev işi vs derken kalıyor vitamin ve kan değerleri ile alakalı olduğunu düşünüyorum açıkçası
LezizeNine aslnur kuzum valla benim 2 ay kadar sürmüştü yanlış hatırlamıyorsam. Sonra birden durdu dökülmesi. Şu an 18 aylık oğlum. Mevsim geçişlerinden sanırım son 1 aya yakındır yine o zamanki gibi dökülüyor saçlarım eski hacmi kalmadı ama biberiye suyunu baya övüyorlar saç çıkarma güzelleştirme özelliği varmış
LezizeNine denizzzzpyrz biberiye suyu kullan canım tatlı badem yağı hindistan cevizi yağı sür. Çok iyi geliyor birde dercos diye bi şampuan var trendyolda saç dökülmesi için olanı al o çok işe yarıyormuş kullananlar bayağı memnun ben de alıcam
tarana19 denizzzzpyrz Şampuan doğumdan itibaren (3 ay), Ceel 1 ay. Vitamin de aldım ben, doğrusu iyi beslenemiyordum, emziriyordum da birara. Ek olarak saçı at kuyruğu, topuz yapmamak, sert taramamak gerekiyor bi de banyoda 1-2 dakikalık saç dibine masaj.