elfmrl123 Bebeğin bugün tam 10 aylık oldu ama yaklaşık 10 gün belki daha fazladır geceleri çok sık uyanıyor daha doğrusu bir türlü uykuya dalamayıp dönüp duruyor yatağın içinde tam uyudu diyorum bidaha başlıyor neden böyle oldu bir türlü anlam veremiyorum sinir sistemim alt üst oldu akşam olsun istemiyorum artık çünkü uyuyamıycaz sürekli uyanacak gündüzleri böyle değil ama geceleri bişey oluyor çocuğa neden acaba bir fikri olan var mı lütfen yardım edin ciddi kafayı yemek üzereyim artık
gozz1 elfmrl123 oğlum 5 gün sonra 10 aylık olcak. Yaklaşık 1 aydır hem gece hem gündüz uykuları o kadar kötü ki…. Önceden gece çok güzel uyurdu 1 kere uyanırdı bazen 2. Ama şimdi çok kötü gece asla mememi bırakmıyor çok sık uyanıyor :( eşim gece beslenmesini mi bıraktırsak acaba dedi ama bilmiyorum yani doktora soracağım
pinar2222 Gündüzleri bir sorun yok dediğine göre gündüzleri çok uyuyor olabilir mi? 10. Ayda gerileme var normalde, kızım 10,5 aylık ne gündüz uyuyor ne gece 😂 az önce doktordan geldik birşeyide yokmuş 🙏🏻 yani gündüz uyumasına sevin beteri var 😂😂
elfmrl123 pinar2222 gündüz 2 uyku yapıyor 3den 2 ye düşürdüm belki ondandır diye ama yok hiç bir değişiklik olmadı
elfmrl123 gozz1 bizimki de öyle sürekli emmek istiyor tam uyudu diyorum sonra tekrar memeye geri dönüyor