aylincanekin 6.ay aşıları yapıldı dün. Sabahta ödem olmuş kızarıklık şişlik var ebe buz koy geçer dedi aynı durumu yaşayan oldu mu geçer mi sabahtan beri şiş geçmedi yardım lütfen
Deletedmom_968 aylincanekin bizimki 2. Ay aşısında olmuştu akşama kalamdan geçmişti benim bildiğim kadaıyla yapmaması lazım ama tabiki yanılıyor olabilirim hani şişer vs diye de uyarı duymadım ben yeni yapıldı bizimki de yinede üste kalsın
aylincanekin Deletedmom_968 ebe demişti aşıyı yaparken kızarıklık şişlik olabilir diye ama baya da şişmiş bizim ki insan korkuyo siz bişey yaptınız mı kendiliğinden mi geçti
Deletedmom_968 aylincanekin bana myle bir uyarı yapılmadı 10 gün oluyor bizde yaptıralı belkide söyledi ben hatırlamıyorum umarım geçer 🥰