Kızım 29 Eylül de 3 yaşına girdi. 2 bucuk yaşından beri tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum ama asla başarılı olamadım. Klozetten korkuyor diye lazımlık aldım. Lazimliga da bir kere çişini yaptı sonra ona da oturtamadim asla. Şimdi 2 aylık kardeşi var oluruna bıraktım ama artık geç olduğunu düşünüyorum. Böyle bir durum yaşayıp öğretebilen var mı? Artık uzman bir destek mi almalıyım acaba?