duru5302 Göğüs ucu yarası için ne önerirsiniz hanımlar lansinoh krem, sarı kantaron yağı, bepanthen krem denedim hiçbiri fayda etmedi çok kötü durumdayım bir tanesi kabuk bağladı sürekli kanıyor acılarını dayanamıyorum artık 😞
doublemamaa duru5302 bana hiç biri fayda etmedi kanaya kanaya emziriyordum gümüş kapak aldım ve hemen etkisini gördüm ora kabuk bağlamayınca nemli kalınca acısı o kadar azalmıştı ki , ilk onu almadığıma pişman olmuştum bir de garmastan pomad ya da tahin yağı ve kantaron yağı sürüyordum dönüşümlü üstüne kapak takıyordum
mervekndemir61 duru5302 garmastan pomad alın göğüsünüze sürün streçleyim orayı emzireceğiniz zaman yıkayın emzirdikten sonra tekrarlayın 1 haftada bile sürmeyecek geçecektir biraz zahmetli bişey ama iyi gelecektir
Kitsu Hiçbir şey sürmeyin kendi sütünüzü sürüp Bir kapakla kapatın kıyafete değmesin. Emzirmeden hemen önce yine kendi sütünüzü sürüp bebeğe tutturursaniz daha az canınız acır
duru5302 Kitsu her seferin de sütü iyice etrafına sürüp dediğiniz gibi yapıyorum en ufak bi faydası olmadı maalesef
Kitsu duru5302 bende hicbirseyin faydssi olmadı. Doktor doktor gezdim en son gittiğim doktor sürdüğüm kremlerin süt kanallarini tikayabilecegini söyledi. Bir dönem gerçekten mastıt oluyordum. Kendi sınırınizi bilirsiniz ama dayanin bence. 4 buçuk ay kanlı yaraydi ve 3 doktor emzirmeyi bırak dedi hiç pişman değilim bıraktığıma. Bir gün bebeğim çok hasta oldu doktorumuz kan baktığında normalde antibiyotik başlardım ama anne sütünden sanırım vücudu çok güzel savaşıyor dedi o gün bile sırf yaşadığım tüm acıya değdi.
deniz42mrs Gümüş kapak en kesin çözüm Bebek acıktığında tüylerim diken diken oluyordu yine canım yanacak diye Gümüş kapak 5 günde toparladı