30 aylık. Bezinden rahatsız oluyordu, tuvaletini yapınca rahatsız olup hemen değiştir diyordu yapmadan haber veriyordu ben de hazır olduğunu düşünüp tuvalet egitimine başladım. İlk iki gün falan gitti tuvalete sonra gitmek istemedi . İkna edemiyorum 4 gündür. Oyuncaklarini goturduk, sticker verdim, şarkı masal denedim . İstemiyor. Ama tuvaleti gelince haber veriyor panik olup ağlıyor. Altına yapınca da çok aşırı rahatsız oluyor. Sonra hemen sil diye ağlıyor. Napacagimi bilemiyorum. Lütfen bilgilerinizi fikirlerinizi yasayanlar deneyimlerinipaylaşır mısınız?