1prensessannesi Kızlar kızım grip değil ama balgam var diye doktor serum fizyolojik verdi qz önce 2 delikten de yaptım fakat diğer burundan hiçbir şey çıkmadı. Serum suyu da çıkmadı. Yanlış mı yaptım diye sormak istedim
KuzeyinAnnesi03 1prensessannesi nasıl yaptınız yatık mi . Kafasını öne eğip hızlı şekilde sıkman lazım . Sırtına biraz vurman lazım. Yatik yapıyorsan buruna aspiratöru kullanman lazım çekmen lazım