melikejdkdkd benim bebekte 11 aylık ve üç gündür kestim, eğer gün içinde öğünlerini yiyosa, kilosu iyiyse kesin bence bebekler açlıktan değil alışkanlıktan gece besleniyolar. Bize olduğu gibi onlarada zararlı gece beslenmesi, bide mamaya gerek yok artık gece
melikejdkdkd Mikisss emzik alıyorsa uyandığında emzik veriyorum eğer ağlıyorsa uykuya dönmüyorsa sakinleştirmek için kucağıma alıyorum, yatağımda uyutup tekrar yatağına koyuyorum, suda vermiyorum onuda alıskanlık edinmesin diye şuanlık iyi gidiyoruz bakalım. ben böyle yapıyorum doğruluğunu bilmiyorum.