mucizeminnosum aynı şeyleri yaşıyoruz bebeğim yaşına girmek üzere . Bi grip sonrası özellikle gece öksürüğü oldu. Gün içinde de ara ara çok nadir öksürür gecede sık değil zaten. Doktor reflü şurubu başlattı geçmedi. Ama şöyle bizde hırıltı var. Hırıltı bazen azalıyor bazen artıyor abimiz okula gidiyor arada ayrı ayrı virüsler geliyor bize . Anlamadım alerji midir ? Yoksa abimiz arada hastalık getiriyor bir türlü iyileşeniyle muyuz? İlk zamanlar bende görüyordum ağzına birşeyler geliyordu öyle öksürüyordu, kesin reflü olduğunu düşündüm. 3 tane diş birlikte çıkardı, diş nezlesi diyenler var.