Hepinize çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Çok şükür röntgen iyi çıktı kırık falan yok. Dikişlikte değil yüzeysel batikonla temizlediiler fakat sekiz saat uyutmayın dediler nasıl dayanıcak hiç bilmiyorum öyle kötü hissediyorum kendimi, oğlumu koruyamadım saniyeler içinde çocuk gelip çarptı oysaki ne güzel oynuyorlardı 😭😭😭😭😭😭