5 aylık oğlum var formül mama ile besleniyor arada çay kaşığının ucu ile pekmez veriyorum sadece ek gıdaya henüz geçiş yapmadık. Demir damlası kullanıyoruz 8 damla olacak şekilde ama son 3 gündür ara ara yaptığı kaka inanılmaz kötü kokuyor. Normal bir kaka kokusu gibi değil bozulmuş balık gibi bir koku bu. Bunun için doktora gitmeli miyim? Hastalığı yok ya da kullandığımız başka bir ilaç. Sadece ocean d vit. Kullanıyoruz o kadar