altaylardantuna Arkadaşlar bebegim 3 ay 2 günlük emmeyi bıraktı çok fazla mama veriyorum emzirme danışmanı ile çalışıp memnun kalan var mı? Tavsiye ettiginiz biri olur mu?
Sulee_ altaylardantuna bulunduğunuz hastanedede gidebilirsiniz ücretsiz danışmanlık alabilirsiniz meme reddi ile devlet hastanesinde gittim bende eds yöntemi ile tekrar memeye alıştırdı
altaylardantuna Sulee_ ilk başta yardım aldım eğitim de aldım ama sadece alıştırma olarak meme reddine yardımcı olurlar mı?
Sulee_ altaylardantuna önceden emiyordu ve sonra emmemeye başladıysa meme reddi yaşıyorsunuz yani bende ayni durumdan gittim eds ile emzirme yaptım 1 ay kadar sonra alisinca bıraktım eds yi normal emzirmeye döndük tekrar