22 günlük bebeğim var benim de 1 hafta kalıp gittiler annnem de kaynanam da gurbetteyiz kimsemiz yok . Eşim nöbetli çalışıyor gece yalnız kalmaktan korktuğum için eşim gece nöbetini başkasına veriyor yanımda kalıyor onu sık uyandırılmıyorum ama yine de destek oluyor varlığıyla . Gündüz bile tek olunca bebekle sürekli korkuyorum TV hep açık ses olsun diye . Uzun ağlasa uyumasa geriliyorum ne yapacağım diye . Annem de sormuyor sormadı hiç nasıl yapabiliyor musun nasılsın diye. Ağlayasım geliyor hep zaten uyuyamıyorum gündüz bebek uyusa bile . Gece de sık kalkamıyorum zaten uykudan anlamıyorum. Eşim çok yardımcı çok destek oluyor ev işlerinde falan ama ben nasıl yapacağımı bilmiyorum korkuyorum bebeğime nasıl bakıcam , böyle kötü hissetmem ne zaman bitecek de alışacağım normal hissedeceğim . Hele gece çok zor oluyor emip uyusa bile mırıldanıyor gazı oluyor çıkarıyorum ama uykuya dalamıyor ben de hemen uyusun da uyuyum istiyorum çok kötü oluyorum