Anneyim11 Arkadaşlar neden olabilir?Mama içince yapmıyor ama emzirince hemen kusuyor bilgisi olan varmı
elifisko Anneyim11 sütünüz tazyikli geliyor olabilir mi ya bundan oluyor genelde ya da ön sütü fazla almış olabilir
annelife Anneyim11 mamada doyunca bırakıyordur ama memede duygusal bir bağ var, keyfi olarak emmeye devam ediyorsa fazla süt içiyor olma ihtimali yüksek. Fazlasını çıkartıyordur
urazmeva Anneyim11 mama içirdikten hemen sonra vermeniz ağır geliyor olabilir bence 🙏🏼 her yedirmeden sonra gaz çıkarttırın mutlaka o esnada fazlasınıda atıyor korkulcak birşey yok☺️