Elifeslemada Yarım gün yarım maaş şeklinde çalışan memur anneler var mı acaba sizce mantıklı mı sigorta falan da yarım olcam derece ilerlemen her şeyin 2 yılda bir olcak bide yıllık izin de mi yarıya düşüyor bilen var mı acaba
alparslanmomms Üstte kalsın . Ben de merak ediyorum . Şu an ücretsizdeyim bebeğimi 2 yaşında bırakıp yarım gün başlayacağım
Elifeslemada endoplazmikretikulumiste konuştum da yıllık izinde yarım diye bir şey yok dedi bakanlık 20 gün iznin olcak dedi yarımda çalışsan 10 yıldan sonra 30 olcak dedi benim 8. Yılım daha 20 gün şuan 2 sene sonra 30 olcak