Bebeğim 11 aylık. Geceleri ağlama kriziyle uyanıyor ama gözü kapalı. Geri uyumuyor, tam anlamıyla uyanmıyor da. Sabah ediyoruz böyle. Gece yatmadan mama veriyordum onu kestim belki hazımsızlık oluyordur diye. Gün içinde de gaz yapacak şeyler vermedim. Ama hala devam ediyor. Bu durumu yaşayan var mı ?