bebitonunannesi_ Bu kez ceza yersem 3. Yeşil ışık yandı araçlar hareket etti, ben sola dönmem lazımdı tabi ben dönerken kırmızı ışık yandı yani yandığını gördüm. İşlek bi anayol. İnşallah ceza almamışımdır bu sefer eşim kızar🤐
Dmt-01 bebitonunannesi_ kamera vs varmı o ışıklarda.bide son sn olduğu için sıkıntı olmaz gibi.Yinede araç sizin adınıza kayıtlıysa edevletten bakın hemen düşüyormuş sanırım oraya
NariNariKiminYari bebitonunannesi_ kamera varsa yersin tabii valla hiç acımıyorlar yapıştırıyorlar cezayı nerden biliyorsun diye sorma 🥲
bebitonunannesi_ Dmt-01 eşime kayıtlı bilmiyorum ki kamera varmıdır ama daha önce oranın ilerisindeki ışıkta ceza yemiştim
Dmt-01 bebitonunannesi_ geçtiğiniz noktayı gören kamera varsa yemiş olma ihtimaliniz yüksek ama bazen son sn geçişlerde yazılmıyormuş hani duramazdı zaten diye düşünülüp.eşinizin şifresini biliyorsanız bakın bi.
bebitonunannesi_ uykusuzanne__ @Dmt-01 @NariNariKiminYari erkek kardeşimi aradım o bölge ceza yazmıyo dedi😊