Kızlar merhaba, bebeğim iki aylık. Meme reddi vardı çok şükür yendik artık memeyi tutuyor fakat güçlü ememiyor gibi. Bir de emerken 2 3 dk sonra uyuyakalıyor. Uyandırıyorum ama emzirme saatler sürüyor. Sanki hep aç kalıyor gibi bu durumu nasıl aşabilirim? Aktif emmesi için ne yapabilirim?