Arkadaşlar bebeğim yedi ayı doldurmak üzere bı kaç gündür asla biberin tutmak veya emmek istemiyor ama ben bıraksın istemiyorum sırf emsin diye hiç birşey vermedim altı saat aç durdu yinede isteyerek emmedi aksi gibi mamayida almıyor akıl verin lütfen kaşıkla veriyorum gündüz mamayı ama gece napicam bilmiyorum zaten red vardı uykuda veriyordum onuda almiyo