Kızlar sorum başlıkta oğlum 2 yaşında ama gündüz uykuları çok uzun geçenlerde buraya yine böyle bi post açmıştım herkes çok uzun falan yazmıştı mesela 1 gibi uyuttum saat 4 oldu hala uyuyor akşam da 12 ye kadar asla uyumak istemiyor yanlış anlaşılmasın uyumasından rahatsızlık duymuyorum ama sabah 9 10 gibi uyanır kahvaltı oyun ev toplama derken saat 1 oluyor uyku saati geliyor uyutup geri uyanıncaya kadar da akşam oluyor hava serinliyor biz ne parka ne bi arkadaşıma kahve içmeye hiçkimseye gidemiyoruz uyutmasam çocuk sersem gibi oluyor ben mi otutturamadım bu düzeni hala mesela gittiğiniz misafirliklerde çocuğunuzu orada uyutuyor musunuz benim oğlum bence uyumaz rahat edemez kendi düzenini yatağını ister