gmzsgnc onu bilmiyorum yani hiç sormadım açıkçası ama ben hiç bir yan etkisini görmedim yaşayanda olmamış ,ben hep diyorum Allahım iyi ki o sayfayı karşıma çıkarmış 4 buçuk kilo falan aldım 50 ydim önceden şuan hala zayıf ve fitim ama maddi olarak zordayız toparlanınca bir kutu daha alıcam inşallah ben yıllardır kilo alamayan biriyim ilacın etkisi de iştah açma ve özellikle sindirimi düzenliyor bu sayede de kilo yapıyor ve 2 aydan fazla oldu bıraktım ilacı asla vermedim o 4 kiloyu keşke elimden herkese sonsuz tavsiye edebilsem hakkını veren tek kilo aldırıcı, magic milk tarzı içeceklere asla güvenmiyorum onlar sadece ödem yapıyormuş ve karaciğere zararı da var onu kesinlikle kullanmayın yorumlardan kullanan olmuş ama gidip bi değerlerin baktırsınlar