Çocuğum daha önce sürekli ııı sesi çıkarıyordu bununla ilgili konuşma açmıştım o zaman doktorunuz kalbini dinleyip üfürüm olabilir demişti kalbine bakıldı masum bir üfürüm olduğu söylenmişti o zaman video çekip gitmiştim ııı sesi inleme değilde bir çeşit huzursuzluk sesi diyebilirim ve gerçekten çok mızmız elimden gelen herşeyi yapıyorum onu mutlu etmek için ama olmuyor tekrar bi doktor randevusu aldım çocuk doktoruna hani bu kadar mızmızlık bana normal gelmiyor ya kabullenemiyorum psikolojik birşey desem el bebek gül bebek bakıyorum ama herşeyede mızmızlanılmaz hani mutlu olduğu an sayısı çok az bende mi sorun var anlamadım yoksa onda mı hani bi rahatsızlığı varda bulunamıyormuş gibi mesela şu son 2 aydır 3 kere hasta olmamasına rağmen gece kusması oldu doktora bunuda sorucam gözlemledim yatırmadan bir lokma birşey yese dahi kusuyor 2 ay öncesine kadar yatmadan çok şey yiyordu şuan niye böyle oldu anlamadım farklı bir şey yemedi bu iki ayda extrem bi durum yok hani Herşeyden birşey çıkarıyorum diş dedim şuan diş çıkarmamasına rağmen hala huysuz ne zaman geçecek yada yaşayanınız var mı hani benimkide böyleydi şu rahatsızlığı çıktı gibisinden gidince soracağım doktoruma aklımada birşey gelmiyor yani kustuğu için acaba midesinde mi bi sorun var dedim daha öncede bakıldı röntgen çekildi birşey denmemişti ama gerçekten yoruldum düşünmekten bu konuyla ilgili son gidişim doktora artık böyle diyip kabullenicem ama ne bilim bu kadar huzursuzluğunda bi sebebi olmalı canı sıkılıyor diye her gün dışarı çıkıyorum çıkmasam arkadaşlarımı çağırıyorum yani daha napıcam bilmiyorum hani sadece tıbbi olarakta bakmıyorum olaya