Bebeğim üç buçuk aylık nezle gibi böyle hafif akıntısı var ama içine de çekiyor gibi. Doktora gidemedim başka şehirdeyim şuan calpol verdim ama yarın filan götürücem sanırım hafif hırıltısı da var sanki bir de öksürür gibi yapıyor çok çok hafif ehe ehe şeklinde. Acaba doktora gitmeden önerebileceğiniz bir şey var mıdır, serum fizyolojik de sıkıyorum su gibi geliyor geriye. Tahmin ettiğim gibi bir sümük çıkmıyor çok üzüldüm ay kıyamam öksürmeyi bile becereemiyor 🥺