Nuriyenur Kızlar 10 tane atalira borcum var şimdi paramı topladım almak istiyorum ama sizce şuan almam için doğru zaman mı yoksa beklemeliyim mi düşer mi artar mı bilmiyorum ama dün daha uygundu keşke dün alsam diyordum
edafra00 Nuriyenur tekrardan yükselecek diyorlar bu aralar bir iki gündür birden bir düşüş oldu ama diğer arkadaşlarında söylediği gibi duydum
dorukdemir3 Valla ilk dustugunde gene alın çünkü aşırı yükselişe geçecekmiş bizim. elimizde çok az bi para vardı dün aldık azıcık gram